უკან დაბრუნების პოლიტიკა

ვებ-გვერდიდან aqualine.ge არასწორად/შეცდომით შესრულებული ტრანზაქციის შემთხვევაში, უნდა დაგვიკავშირდეთ საკონტაქტო ელ-ფოსტაზე, გვატყობინებთ დაუსრულებელი ან არასწორად შესრულებული ოპერაციის შესახებ და გვაწვდით შემდეგ ინფორმაციას:

  • აბონენტის სახელს, გვარს და ნომერს
  • ოპერაციის განხორციელების თარიღს
  • ჩარიცხული თანხის ოდენობას

აღნიშნული წერილის საფუძველზე, ჩვენ ვიღებთ გადაწყვეტილებას გადახდილი თანხის დაბრუნების შესახებ.

მყიდველი უფლებამოსილია მოითხოვოს თანხის უკან დაბრუნება იმ შემთხვევაში თუ:

  • არ მიუღია შეძენილი პროდუქტი თანხის გადახდიდან მიტანის სერვისით მითითებული ვადებში
  • შეძენილი პროდუქტი განსხვავდება ვებგვერდზე განთავსებული/აღწერილი პროდუქტისგან
  • პროდუქტი დაზიანებულია

თანხის დაბრუნება მოხდება შეძენიდან მე-3 სამუშაო დღეს.

პროდუქტის გადაცვლა , პროდუქტის მიწოდებიდან 3 სამუშოა დღის ვადაში არის ხელმისაწვდომი , თუ კი პროდუქტი ინარჩუნებს პირვანდელ სახეს და იგი იმყოფება ისეთივე მდგომარეობაში, როგორშიც კურიერმა გადმოგცათ.